Help Articles: Bulb Account and App

Hi @andrewspj2 :wave:

Sorry, me again! I’ve replied to this on another thread that you posted. Henry will get in touch with you as soon as he can.

Many thanks,

Niamh :bulb:

Its great that we’re getting reports of bulb moving our posts around. But its like moving the deck chairs on the titanic. I didn’t get the email from Henry by Friday, as stated, and now it’s been made even worse, as my smart meter electric bill is estimated too, to an incorrect reading, when it was working perfectly well. I want to know which company fitted my meters and contact details please to get them online myself, an agreed call from a manager called Nadine (a system trainer) never happened, who can aapparently access the system to resolve this, or a deadlock letter so i can take it to the ombudsman, as bulb is clearly incapable of resolving these ongoing problems as promised. I have serious health issues and don’t need to be dealing with obviously sudden inexplicable high bills that, no doubt, will result from what can now be considered negligence.

Hello @andrewspj2 :bulb:

I am sorry for the poor customer service you have experienced and for the inconvience caused by this.

I can see that you spoke to my colleague Florrie yesterday regarding the smart meter issues you have faced. We have made some changes on the account which should now see the readings come through. Once the smart readings have been added to the account, we can then remove the estimates and bill you accurately.

We will keep you updated over the next few days with the progress of our actions, but if you have any more questions then please don’t hesitate to get back in touch.

Thanks
Nathan

Hi, just like some people at the top of this thread, I am having issues with login into my account. My switch should have been completed on May 30th. All I can see is the link to Community hub and login with another email.
Can you please help?
Thank you in advance.

Hi @alisa.flat.search :wave:

Welcome to Bulb Community!

I can see this was due to an objection to the switch from your old supplier. My colleague sent you an email to explain this morning, so if you could respond to us there, that would be great.

Once the switch goes ahead, you’ll be able to get logged in to the Bulb Account.

Thanks,
Cara

I have had the same problem
purpose

Hello @Purposecare,

Thank you for getting in touch :wave:

I have just sent you a password reset email which should resolve this issue for you. Please let me know if this works.

Many thanks
Nathan

Wow you aren’t kidding, its like the post suddenly appeared but then I noticed it was from 2 months ago… I was going to say it wouldn’t be long before someone could have an idea where to put those readings but I fear you greatly underestimate the a fart in a wetsuit and it’s uses may one day surprise you.

I’m the same. Not even sure I’ll stay with bulb now trying to move home with them is a nightmare.

Hi @Vickip :wave:

Sorry you’ve been having issues with your Bulb Account. I can see a move-out has been requested and is currently being processed. I’ve just sent you an email so you can get logged in to track this.

Thanks,
Cara :bulb:

I’ve already been responded too :unamused: