No Email From Transferwise

@“Bill at Bulb”
Hi, I received an email on the 11th advising me that TransferWise would contact me within 2 days to sort out paying me my £100 , however I haven’t received an email from them and have noticed other people (on Facebook) etc are still waiting.

Can you tell me when they will be contacting me to arrange the bank transfer?

Thank You x

Hi @YummyYetis - I’ll confirm with the prepay team what’s happening here.

I’ve had a look at your account, and we received the details of your first top up with your Bulb key today, You should be receiving an email by tomorrow from Transferwise to sort that for you

I've had a look at your account, and we received the details of your first top up with your Bulb key today, You should be receiving an email by tomorrow from Transferwise to sort that for you

Thats brilliant, thank you :+1:

I've had a look at your account, and we received the details of your first top up with your Bulb key today, You should be receiving an email by tomorrow from Transferwise to sort that for you

Is it possible to have a look at my account? I’ve been waiting for an email since 30 Jan.

Hi, Please could you have a look at my account as i still havent received an email. I was meant to get it on Tuesday, Thanks

@“Bill at Bulb”

@jmbcarr - I’ve asked the Prepay team to look into this for you, we’ve received top ups so this should be soon.

@bethy59 - We need to wait until we get the information from your first top up to us, I can’t see anything in our systems, have you received your top up key yet?

I've had a look at your account, and we received the details of your first top up with your Bulb key today, You should be receiving an email by tomorrow from Transferwise to sort that for you
@"Bill at Bulb" Hi again, still no email from TW, I understand its only 2:50pm but I have to do the school run and was hoping to get this sorted before the weekend please.

Hi @YummyYetis, I’m looking into your case to make sure you get sent that referral credit this afternoon. I’ll send you an email update later today.

For anyone else that has this problem - we need to receive confirmation that you have topped up on both your Bulb key and card before we can send the transferwise link. We get confirmation within 48 hours of the top-up.

If it’s been 48 hours since you have topped up and you still haven’t got your transferwise email, please send us an email to help@bulb.co.uk so we can get that fixed as soon as possible.

Let me know if you guys have any more questions. =)

Hi @YummyYetis, I'm looking into your case to make sure you get sent that referral credit this afternoon. I'll send you an email update later today.

For anyone else that has this problem - we need to receive confirmation that you have topped up on both your Bulb key and card before we can send the transferwise link. We get confirmation within 48 hours of the top-up.

If it’s been 48 hours since you have topped up and you still haven’t got your transferwise email, please send us an email to help@bulb.co.uk so we can get that fixed as soon as possible.

Let me know if you guys have any more questions. =)

Hi @“William at Bulb”

Other than the email you sent 3 days a go I still haven’t received anything via email regarding TransferWise.

Did you email help@bulb.co.uk as suggested by @“William at Bulb”

Did you email help@bulb.co.uk as suggested by @"William at Bulb"

Yes, I had already emailed them before starting this thread.
It’s getting a bit silly now.

Hi @YummyYetis, I’ve followed up on your case and the prepay team are sending that transferwise email today.

We recognise that a few people have now had this problem - we’re working hard on identifying the causes.

Hi @YummyYetis, I've followed up on your case and the prepay team are sending that transferwise email today.

We recognise that a few people have now had this problem - we’re working hard on identifying the causes.

@“William at Bulb” I appreciate your help and I understand its another department you are chasing, however it’s now 9:45pm and no email (other than the one you sent today)…

I appreciate your help and I understand its another department you are chasing, however it’s now 9:45pm and no email (other than the one you sent today)…

I’m not familair with the process but is the email to which @“William at Bulb” is referring is that sent to Transferwise so they in turn can contact you about your bank details?

I appreciate your help and I understand its another department you are chasing, however it’s now 9:45pm and no email (other than the one you sent today)…

I’m not familair with the process but is the email to which @“William at Bulb” is referring is that sent to Transferwise so they in turn can contact you about your bank details?

Yes, they have promised the email the same day quite a few times, it is sent by or through another department, this is why I am getting annoyed with the situation as I keep being told I will get the email today or this afternoon etc… but obviously I am not getting it. There are quite a few people in the same boat.

Hey guys, similar problem of waiting for £100 from TransferWise.
Got the confirmation of someone switching on 14th February, and email saying it would be a couple of days to hear from TransferWise.
It’s been more than that.

Just wanted to follow up and see whats happening. Grateful for any help.

Hi @YummyYetis, I’ve double checked today and your transferwise email has been sent, thank you for your patience while we were working on this.

We have now identified what is causing a certain number of prepay referrals to fail, and we have the prepay team working hard to fix the issue. This is of a high priority to us and we expect the problem to be completely resolved by the end of the week.

@James_Payne , all missing referrals will be backdated, this means that no one will miss out on their referral as a result of the issue. If you would still like to discuss the status of your referral with us, then please get in touch at help@bulb.co.uk.

Hi @YummyYetis, I've double checked today and your transferwise email has been sent, thank you for your patience while we were working on this.

We have now identified what is causing a certain number of prepay referrals to fail, and we have the prepay team working hard to fix the issue. This is of a high priority to us and we expect the problem to be completely resolved by the end of the week.

@James_Payne , all missing referrals will be backdated, this means that no one will miss out on their referral as a result of the issue. If you would still like to discuss the status of your referral with us, then please get in touch at help@bulb.co.uk.

I haven’t been particularly patient at all, but I appreciate your patience.

Just on a side note, when can I expect the email as I haven’t received it yet.

Thanks